امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 190
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 573
بازدید ماه : 562
بازدید کل : 29243
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

اس ام اس های عاشقانه 5

 سری پنجم از اس ام اس های عاشقانه رو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد و مثل همیشه تقدیم به عشقم:

1.خواب سبز رازقی باش / عاشق همیشگی باش / خسته ام از تلخی شب / تو طلوع زندگی باش .

2. اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم / ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم

3. در اوج بی قراری پرواز با تو زیباست / در انتهای هر راه آغاز با تو زیباست .

4. از آشیانه ی چشمان کبوتران امید / به شوق باغ تنت پر گشاده در راهند / ز دره های هوس تا فراز قله ی عشق / پریده اند و از تو آب و دانه می خواهند .

5. کسی که در آغوش غم بزرگ شده ، تنهایی بهترین همدم اوست .

6. یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر / پر سوزترین گدازه از عشق بگیر / در هر نفسی که می تپی ای دل / یادت نرود اجازه از عشق بگیر .

7. این رو من نباید بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری ، اونم اینه که نمیشه دوستت نداشت !

8. تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق / که نامی خوش تر از اینت ندانم / وگر هر لحظه رنگی تازه گیری / به غیر از زهر شیرینت نخواهم .

9. در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی

10. در ره عشق که از سیل بلا نیست گذار / کرده ام خاطر خود را به تمنای تو خوش

11. دلم در شهر غربت بی قرار است / به دنبال تو در شب رهسپار است / ولی از هرکه می گیرم سراغت / جوابم انتظار و انتظار است .

12. به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟

13. تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد می زند : دوستت دارم دارم دارم .

14. دلت آبی تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی دائما چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم .

15. در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام .

16. تنهای اول ، هیچکس همراه نیست !

17. چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی / دریغا ، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی

18. شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم / تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم .

19. تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی / اگر قلبم صدف باشد ، میان آن تو پنهانی .

20. باغبان از گل ها مواظبت می کند چون میداند عمر گل کوتاه است اما به درخت خدمت می کند چون می داند روزی درخت پناهگاه او خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ramtin در 24 آبان 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,lovely sms, | لینک ثابت مطلب

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.